Każdego z naszych Klientów traktujemy indywidualnie, co pozwala nam w pełni zrozumieć oczekiwania danej firmy. Współpracę z Klientem rozpoczynamy od poznania kultury organizacyjnej firmy oraz jej bieżących dążeń w zakresie rozwoju zatrudnionych w niej osób.
Korzyści ze szkolenia dla firmy
- Analiza kluczowych zjawisk występujących w przedsiębiorstwie
- Wnioski i przedstawienie gotowych rozwiązań
- Rekrutacja wewnętrzna
- Integracja pracowników
- Poprawa komunikacji wewnątrz firmy
- Zwiększenie wydajności i efektywności pracy
Korzyści ze szkolenia dla pracowników firmy
- Utrwalenie i podniesienie kompetencji
- Zmiana postaw z roszczeniowej na aktywną
- Wymiana doświadczeń zawodowych między pracownikami
- Poczucie przynależności do jednej firmy
Metoda szkoleniowa, została opracowana przez wiceprezesa Fundacji – Mariusza Malinowskiego. Pozwala ona na sprostanie oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. Metoda 4×4 jest dopasowana do indywidulanych potrzeb pracowników, a przy tym na tyle elastyczna, że może być modyfikowana w zależności od zapotrzebowania na określony rodzaj szkolenia. Szkolenia prowadzone tą metodą polegają na omówieniu w cztery dni czterech tematów, nabyciu każdego dnia minimum czterech umiejętności oraz uzyskaniu czterech zmian na poziomie postaw Uczestników. Zajęcia są prowadzone autorską, łączoną metodą coachingu grupowego, action learning i indywidualnych sesji coachingu zawodowego.
PIERWSZA LINIA – SPRZEDAWCY, KONSULTANCI I KIEROWNICY PUNKTÓW SPRZEDAŻY GSM
1. Budowanie zespołu – cykl dojścia z konsultanta na kierownika
Grupa ludzi a zespół, budowanie poczucia wspólnoty grupowej
Zwiększanie uczucia solidarności, uświadomienie własnego wkładu w rozwój i funkcjonowanie zespołów
Budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa
Kształtowanie pozytywnych interakcji grupowych
1. Motywowanie pracowników
Rodzaje motywacji
Sposoby nagradzania pracowników (czynniki płacowe i pozapłacowe)
Czynniki kształtujące motywację do pracy
Zasady budowania skutecznego systemu motywacyjnego
1. Efektywne zarządzanie personelem
Zadania i wyzwania wobec zarządzania małą grupą ludzi
Związek zarządzania zasobami ludzkimi z zarządzaniem strategicznym
Oceny Pracownicze – opracowanie zasad i przeprowadzanie ocen
Psychologiczne aspekty zarządzania
1. Stres zawodowy i wypalenie zawodowe
Psychologia stresu
Źródła stresu w życiu i pracy
Strategia radzenia sobie ze stresem
Przyczyny i symptomy wypalenia zawodowego
DRUGA LINIA – REGIONALNI TRENERZY SPRZEDAŻY
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Władza menedżerska i przywództwo
Organizacja pionu HR
Zarządzanie zasobami ludzkimi a konflikt – przewidywanie, zapobieganie, rozwiązywanie
Zwolnienia pracownicze
1. Negocjacje biznesowe
Sztuka dobrych negocjacji
Wystąpienia publiczne
Prezentacja firmy, autoprezentacja
Negocjacje a skuteczna sprzedaż
1. Rozwiązywanie konfliktów – walka z obiekcjami klientów
Asertywna komunikacja – obrona swoich racji, poglądów, a punkt widzenia klienta
Style zachowań i postawy w sytuacjach trudnych, problemowych
Techniki przeciwdziałania presji, manipulacji i agresji
Konstruktywne radzenie sobie z sytuacją konfliktową z klientem
1. Coaching zawodowy
Określenie zakresu pożądanych zmian zachowań pracowników
Prowadzenie rozmów coachingowych
Trudne sytuacje w prowadzeniu coachingu (np. gdy podwładny nie przyjmuje informacji zwrotnej od przełożonego, neguje zmiany itp.)
Monitorowanie rozwoju kompetencji pracowników
TRZECIA LINIA – PRACOWNICY BIUROWI I ADMINISTRACYJNI W CENTRALI
1. Konflikty w miejscu pracy
Pojęcie myślenia twórczego oraz twórczego rozwiązywania problemów
Problemy zamknięte i problemy otwarte
Mobbing i dyskryminacja pracowników
Kreatywne rozwiązywanie problemów
1. Skuteczna rekrutacja pracowników
Formy zatrudnienia
Planowanie zatrudnienia
Przygotowanie procesu rekrutacji
Metody rekrutacji pracowników
2. Rozmowa kwalifikacyjna
Metody selekcji pracowników
Rodzaje i zasady budowania wywiadu selekcyjnego
Prowadzenie wywiadu selekcyjnego
Testy stosowane w procesie selekcji
1. Zarządzanie kompetencjami
Czym są kompetencje
Projektowanie kompetencji – determinanty decyzyjne
Kompetencje i ścieżki rozwoju zawodowego menadżerów średniego szczebla, specjalistów, pracowników merytoryczno – wykonawczych, pracowników operacyjnych.
Zarządzanie kompetencjami
negocjacje biznesowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
budowanie zespołu
motywowanie pracowników
stres zawodowy
wypalenie zawodowe
konflikty w miejscu pracy
nowe metody pozyskiwania pracowników
skuteczna rekrutacja pracowników
rozmowa kwalifikacyjna
profesjonalne CV
personal branding
employer branding
zarządzanie kompetencjami
ekoenergetyka
odnawialne źródła energii
grywalizacja w rekrutacji
PIERWSZA LINIA – SPRZEDAWCY, KONSULTANCI I KIEROWNICY PUNKTÓW SPRZEDAŻY GSM
8 GRUP PO 12 OSÓB = 96 OSÓB
– budowanie zespołu – cykl dojścia z konsultanta na kierownika
– motywowanie pracowników
– efektywne zarządzanie personelem
– stres zawodowy i wypalenie zawodowe
DRUGA LINIA – REGIONALNI TRENERZY SPRZEDAŻY
1 GRUPA = 12 OSÓB
– zarządzanie zasobami ludzkimi
– negocjacje biznesowe
– rozwiązywanie konfliktów – walka z obiekcjami klientów
– coaching zawodowy
TRZECIA LINIA – PRACOWNICY BIUROWI I ADMINISTRACYJNI W CENTRALI
2 GRUPY PO 12 OSÓB = 24 OSOBY
– konflikty w miejscu pracy
– skuteczna rekrutacja pracowników
– rozmowa kwalifikacyjna
– zarządzanie kompetencjami